środa, 3 lipca 2013

Szydełkowy plecak

      Kasia ma starszego braciszka. Dla niej coś tam wcześniej  wykonywałam.
Jej braciszek Szymonek nie miał tego szczęścia. Nie wiedziałam co zrobić dla chłopca, nie umiałam, nie ..... i nie wiem już co mam na  swoją obronę. W końcu się zebrałam i plecak wydłubałam. Szymon bardzo lubi samochody więc na plecaczku samochód i słońce umieściłam.


Robótkę rozpoczęłam od denka, następnie szydełkowałam na okrągło ścianki plecaka. Doszyłam zamknięcie i szeleczki. Samochodzik, drzewko i słoneczko są to oddzielne elementy wykonane z cieńszej bawełny. Gotowe elementy naszyłam na plecak.
        


autko na plecaczku
elementy naszyte na plecaczku



      Mam nadzieje, że plecak  Szymonkowi się spodoba i posłuży mu do noszenia; stroju gimnastycznego lub obuwia zmiennego a może do chowania swoich skarbów - małych samochodzików.



11 komentarzy:

  1. Cudny plecak :-) Rewelacyjny miałaś pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. A ja podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Prześliczny plecak! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plecaczek. Na pewno będzie kryjówką do skarbów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , myślę, że będzie miał jakieś przeznaczenie. Nie wiem czy się podoba, przesyłka jeszcze nie dotarła( ach ta poczta). Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny plecaczek i pomysłowy. Chłopczyk na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje opinie zawsze mnie cieszą - jesteś przemiła w swych komentarzach. Nie wiem czy się ucieszy, jak przesyłka dotrze to napewno dostanę opinię, którą się podzielę. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. wow, bossski ten plecak, na pewno sie Szymonkowi spodoba:)) pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz